Szállítási információk
SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
Belföldi házhozszállítás
A megrendelt termékeket, azok méretétől, illetve súlyától függően a Magyar Posta vagy a GLS futárszolgálat juttatja el Önhöz.
Az 5.000Ft értéket meghaladó borítékolható megrendeléseket minden esetben ajánlott levélben küldjük ki, melyet a Magyar Posta az esetek 97%-ban a feladást követő ötödik munkanapon kézbesít. Az ajánlott levél küldeményazonosítóját a feladást követően elküldjük a megrendelő részére, ha igényli. Az ajánlott levél költsége: 950 Ft.
Házhozszállítás/csomagpontra/csomagautomatába szállítás:
MPL csomagküldés díjai:
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
Az MPL ÁSZF alapján minden, webshopunban leadott megrendelés "törékeny kezelési igény" többletszolgáltatást von magával, mely a fent felsorolt alapdíj 75%-ával növelt összeg. További 2000Ft csomagolási és feladási díjjal növekszik a szállítási díj. Mivel az MPL nem biztosítja a csomag feladónál történő felvételét, az MPL futárszolgálat választása esetén a kézbesítési határidő 2-20 munkanap.
GLS futárszolgálattal:
30.000 Ft rendelési értékig 2.800 Ft a szállítási díj, 30.001 Ft feletti rendelési értéktől ingyenes a szállítás.
Minden munkanapon az előző munkanap délelőtt 9 órától az aznap délelőtt 9 óráig beérkezett megrendeléseket összekészítjük és átadjuk a GLS-nek, ők pedig az átvételt követő munkanapon 8-17 óra között kézbesítik a megrendelést. CSAK és kizárólag munkanapokon dolgoznak, így szombati, vasárnapi vagy ünnepnapokon történő kiszállítást nem tudunk biztosítani. Amennyiben pl. Anyák napjára szeretne csomagot rendelni (ami, mint tudjuk vasárnapra esik), kérjük, vegye figyelembe, hogy vagy az azt megelőző utolsó munkanapon (általában pénteki nap) vagy az azt követő első munkanapon (általában hétfői nap) fogja tudni átvenni a megrendelését. Kérésre, a feladást követően szívesen informáljuk a csomagszámról. Ezzel kapcsolatban, kérjük, írjon a webshop[kukac]folly.hu címre.
Felhívjuk a figyelmét, hogy amennyiben a csomag átvételekor a termék sérülését vélelmezi (pl. átnedvesedett a karton), kérjük, hogy NE vegye át a csomagot. A futár köteles jegyzőkönyvet felvenni és a csomagot visszajuttatni hozzánk. Mi ebben az esetben természetesen újra összekészítjük Önnek a megrendelést és ismét feladjuk. A másodszori kikézbesítés az Ön számára semmilyen plusz költséggel nem jár.